Inschrijfprocedure

Inschrijven voor een workshop, cursus of retraite doe je via het online formulier bij het programma van je keuze. Als je je per post wilt inschrijven, kun je contact met me opnemen om een formulier thuisgestuurd te krijgen.

Hoe werkt het online inschrijfformulier?
Het formulier kan pas verstuurd worden wanneer je op z’n minst alle verplichte onderdelen hebt ingevuld; deze zijn gemarkeerd met een sterretje (*). Daar hoort dus ook bij dat je aanvinkt dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden die gelden voor de diensten en producten van Papieren Spiegel. Daarna klik je op ‘versturen’.

Hoe weet je dat je online inschrijving goed verzonden is?
Als je even wacht, nadat je op ‘versturen’ hebt geklikt, zie je op de plek van het formulier een korte tekst verschijnen die meldt dat je inschrijving verstuurd is. Tegelijkertijd wordt er automatisch een ontvangstbevestiging gestuurd naar het mailadres dat je in het formulier hebt ingevuld.
Als je dit mailtje niet binnen 5 minuten ontvangt, is er dus iets misgegaan met je inschrijving en/of je hebt per ongeluk een fout gemaakt in je mailadres. Probeer het opnieuw en als het weer niet lukt, neem dan contact met me op.

Wanneer is je aanmelding definitief?
Zoals uit de algemene voorwaarden blijkt, is je aanmelding pas definitief wanneer je van mij een mail ontvangt waarin ik je laat weten dat er plaats is en dat ik je als deelnemer genoteerd heb.

Welke annuleringsvoorwaarden gelden er?
Kijk goed naar de annuleringsvoorwaarden zoals opgenomen in de algemene voorwaarden. Als je je onverhoopt moet afmelden, ben je in sommige gevallen toch het deelnamebedrag (gedeeltelijk of zelfs geheel) verschuldigd. Die bepalingen zijn helaas nodig omdat ik met kleine groepen werk.
In het verleden ben ik vrij soepel met afmeldingen omgegaan, maar dat blijkt toch voor problemen te zorgen. Houd dus rekening met de annuleringsvoorwaarden, om teleurstelling te voorkomen.

Mocht je vragen hebben over deze inschrijfprocedure, hoor ik het graag.